понеділок, 17 грудня 2012 р.

Модуль 2

Даний модуль допоміг мені познайомитися з методом проекту та його особливостями.

       Сам метод проектів передбачає організацію навчання учнів, при якій вони індивідуально чи в малих групах виконують проектне завдання – учнівський проект.

Особливості даного проекту:
  •  заохочення учнів до пошуку, проведення досліджень у навчальній діяльності та розвиток навичок мислення вищих рівнів;
  • підвищений рівень охоплення всіх учнів роботою в проекті, вміння покладатися на себе, покращення їх ставлення та ріст мотивації до навчання; 
  • академічні результати навчання учнів аналогічні або ж навіть вищі за результати, досягнуті при навчанні за іншими методами та технологіями ;
  • виникають можливості розвинути складніші навички: навички мислення вищих рівнів, вирішення проблем, співпраці та ефективних комунікацій.
  • учні знаходяться в центрі навчального процесу;
  • проекти сфокусовані на важливих навчальних цілях, що відповідають навчальним програмам та стандартам;
  • навчання за методом проектів передбачає постійне та різноманітне оцінювання;
  • проекти пов’язані з реальним життям;
  • учні демонструють отримані знання через створений проектний продукт або при презентації результатів проекту;
  • комп’ютерні технології підтримують та покращують процес навчання;
  • розвиток навичок мислення є невід'ємною частиною роботи над проектам;
  • використовуються різноманітні стратегії навчання, які підтримують різні навчальні стилі учнів. 

У чому особливість даного проекту?
           Учні мають робити проект самостійно (від планування до презентування продукту), проте при сприянні учителя та з можливістю постійного консультування з ним. Рівень їх самостійності та завдання для виконання мають бути визначені вчителем. Чим частіше учні беруть участь у навчальних проектах, тим більше самостійності делегує їм вчитель. 
           Робота учнів над проектами завжди спрямована на вирішення конкретної, часто соціальнозначимої проблеми - дослідницької, інформаційної, практичної.
           Планування діяльності з вирішення проблеми завжди починається із планування самого проекту, з визначення виду кінцевого продукту й форми презентації (представлення результату). Найбільш важливою частиною плану є поетапна розробка проекту, в якій наводиться перелік конкретних дій із вказівкою результатів, термінів і відповідальних. Однак деякі проекти (творчі, рольові) не можуть бути відразу чітко спланованими від початку до кінця.

Немає коментарів:

Дописати коментар