четвер, 20 грудня 2012 р.

Модуль 9

У цьому модулі ми зосередженно говорили по досить актуалу тему для навчального процесу - диференційоване навчання.

        Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.

         Розрізняють таку класифікацію методів диференціації навчання, які потребують застосування різних методичних підходів від учителя:
  • за навчальним матеріалом – точно визначте те, що учні мають вивчити, та способи отримання знань та навичок;
  • за процесом – порекомендуйте різні шляхи роботи зі змістом (під керівництвом учителя, самостійно тощо);
  • за продуктами навчання – дозвольте учням самостійно обирати способи та інструменти для створення та презентування продуктів навчальної діяльності;
  • за навчальним середовищем – створіть гнучке навчальне середовище, де будуть тихі зони й місця для спілкування та взаємодії, і навчіть прийомів, які призведуть до незалежності кожного в навчанні.
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
  • зміст;
  • процес ;
  • результати;
  • навчальне середовище.

     Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;

    Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Немає коментарів:

Дописати коментар