четвер, 20 грудня 2012 р.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів»
Основними питаннями для учителя кожен день є - яка система оцінювання буде найефективнішою.
І головне як залучити учнів до самокритичного і вміння самостійного оцінювання свого навчального процесу.
Як не дивно ці питання гостро стоять і в модулі 8:

  1. Яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес?
  2. Як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей?
Для себе я визначила наступне:
  • Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
  • Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
  • Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
  • Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;


Немає коментарів:

Дописати коментар